Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (11)Автореферати дисертацій (1)Реферативна база даних (34)Авторитетний файл імен осіб (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Пісоцька Л$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 50
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Пісоцька Л. А. 
Випадок рідкої форми Т-клітинного лімфоцитарного лейкозу [Електронний ресурс] / Л. А. Пісоцька, В. О. Никоненко, Т. О. Опрятна, О. А. Кулькіна, В. С. Григоренко // Український журнал гематології та трансфузіології. - 2011. - № 5. - С. 25-28. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ujgt_2011_5_7
2.

Пісоцька Л. С. 
Використання комп’ютерних технологій у контексті удосконалення професіоналізму керівника дошкільного навчального закладу [Електронний ресурс] / Л. С. Пісоцька // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки. - 2013. - № 13(1). - С. 233-239. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vlup_2013_13(1)__36
Попередній перегляд:   Завантажити - 272.066 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Пісоцька Л. С. 
Аналіз результативності управління розвитком дошкільної освіти в Україні у 60–80-ті рр. ХХ століття [Електронний ресурс] / Л. С. Пісоцька // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. - 2013. - Вип. 28. - С. 35-41. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pfto_2013_28_7
Попередній перегляд:   Завантажити - 343.749 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Пісоцька Л. 
Сучасні методи управління в контексті діяльності керівника дошкільного навчального закладу [Електронний ресурс] / Л. Пісоцька // Гірська школа Українських Карпат. - 2013. - № 8-9. - С. 64-66. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gsuk_2013_8-9_21
Попередній перегляд:   Завантажити - 193.23 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Пісоцька Л. С. 
Використання інтерактивних методів навчання у контексті системного підходу [Електронний ресурс] / Л. С. Пісоцька // Педагогічний дискурс. - 2013. - Вип. 14. - С. 360-363. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2013_14_76
Розкрито основні поняття та терміни означеної проблеми. Порушено питання використання інтерактивних методів у навчально-виховному процесі навчального закладу крізь призму системного підходу. Узагальнено фактори реалізації інтерактивних методів у навчально-виховному процесі; систематизовано їх переваги над традиційними. Доведено, що ефективність використання інтерактивних методів, в основному, залежить від викладача. Виокремлено та перераховано інтерактивні методи і прийоми. Окрім того, чітко сформульовано вимоги до використання інтерактивних методів викладачем. Раскрыты основные понятия проблемы. Раскрыт вопрос использования интерактивных методов в учебно-воспитательном процессе ученого заведения сквозь призму системного подхода. Обобщены факторы реализации интерактивных методов в в учебно-воспитательном процессе, систематизированы их преимущества над традиционными. Доказано, что эффективность использования интерактивных методов, в основном, зависит от преподавателя. Выделены и перечислены интерактивные методы и приемы. Кроме того, четко сформулированы требования к использованию интерактивных методов преподавателем.Basic notions of the problem are revealed in the article. The question of usage of interactive methods in the educational process of educational establishment through the prism of the system approach has been risen. The factors of realization of the interactive methods in the educational process have been generalized, their prevalence over the traditional ones have been systematized.
Попередній перегляд:   Завантажити - 230.413 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
6.

Пісоцька Л. М. 
Знання старших дошкільників про працю людей як відображення процесу ознайомлення з професіями в дошкільній освіті [Електронний ресурс] / Л. М. Пісоцька // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки. - 2012. - № 22(2). - С. 143-149. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vlup_2012_22(2)__22
Наведено аналіз знань старших дошкільників про людську працю. Зазначено, що діти усвідомлюють окремі аспекти праці дорослих, що ускладнює виховання в них працелюбності. Запропоновано пошук професій для ознайомлення з працею дорослих, у яких помітні та зрозумілі її основні характеристики і взаємозв'язки між ними.
Попередній перегляд:   Завантажити - 260.622 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
7.

Пісоцька Л. С. 
Управління персоналом як одна із умов управління розвитком дошкільної освіти [Електронний ресурс] / Л. С. Пісоцька // Педагогічний дискурс. - 2007. - Вип. 1. - С. 103-109. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2007_1_25
Попередній перегляд:   Завантажити - 318.661 Kb    Зміст випуску     Цитування
8.

Пісоцька Л. 
Маркетинг як напрям управлінської діяльності в дошкільній освіті [Електронний ресурс] / Л. Пісоцька // Педагогічний дискурс. - 2014. - Вип. 16. - С. 155-159. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2014_16_31
Зосереджено увагу на значенні маркетингу в управлінській діяльності дошкільної освіти, доведено необхідність використання маркетингу для функціонування та розвитку дошкільного навчального закладу (ДНЗ). Розкрито зміст, суть основних понять дослідження, введено в науковий обіг поняття «управління дошкільною освітою», з’ясовано від чого залежить розвиток і удосконалення дошкільної освіти. Рекомендовано до уваги розроблену концепцію маркетингової системи дошкільної освіти, яка включає у себе дев'ять основних структурних компонентів. На тлі концептуальних засад визначено принципи, на яких базується сучасна маркетингова діяльність у дошкільній освіті, та наведено основні завдання функціонального напряму "Організація системи маркетингу в дошкільній освіті та управління нею". Запропоновано основні етапи надання додаткових освітніх послуг за умов ДНЗ. На підставі емпіричного дослідження і порівняльних даних констатувального і контрольного експериментів зроблено висновки про доцільність використання запропонованої концепції маркетингової системи дошкільної освіти і визначено перспективи наукових розвідок з означеної проблеми. Акцентировано внимание на значении маркетинга в управленческой деятельности дошкольного образования, доказана необходимость использования маркетинга для функционирования и развития дошкольного образовательного учреждения (ДОУ). Раскрыто содержание, сущность основных понятий исследования, введено в научный оборот понятие "управление дошкольным образованием". Рекомендована разработанная концепция маркетинговой системы дошкольного образования, которая включает девять основных структурных компонентов. На основании концептуальных засад определены принципы в дошкольном образовании, и представлены основные задачи функционального направления "Организация и управление системы маркетинга в дошкольном образовании". Предложены основные этапы предоставления дополнительных образовательных услуг в условиях ДОУ. На основании эмпирического исследования и сравнения констатирующего и контрольного экспериментов сделаны выводы о целесообразности использования предложенной концепции маркетинговой системы дошкольного образования и определены перспективы научных разработок по этой проблеме. In the content of the article the attention is paid to the meaning of marketing in managerial activity of pre-school education, the necessity of using marketing for the functioning and development of pre-school educational establishment has been proved. On the basis of the analysis and generalization of the results of scientific creation, the content, essence of the main notions of the research have been revealed, the term "management of pre-school education" has been introduced into the scientific circulation; it is also cleared out the factors on which development and improvement of pre-school education depend on. The worked out concept of marketing system of pre-school education, which includes 9 basic structural components is recommended to consideration.
Попередній перегляд:   Завантажити - 229.005 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
9.

Пісоцька Л. С. 
Початкові етапи зародження і становлення суспільного дошкільного виховання в Україні [Електронний ресурс] / Л. С. Пісоцька // Педагогічний дискурс. - 2013. - Вип. 15. - С. 549-553. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2013_15_111
Розкрито історичні підходи щодо зародження та становлення суспільного дошкільного виховання в Україні. На основі аналізу історичних публікацій і архівних матеріалів показано шляхи розвитку дошкільного виховання і доведено, що середина ХІХ ст. – 1917 р. є періодом зародження дошкільного виховання і появи перших суспільних закладів для дітей. Він характеризується відкриттям народних дитячих садків для різних верств населення з ініціативи і на кошти приватних осіб і педагогічних товариств. Перші дитячі садки з'явилися у 1860-х рр. з ініціативи приватних осіб, благодійних і філантропічних організацій. У цей період закладався фундамент успішної діяльності державної системи суспільного дошкільного виховання. Раскрыты исторические подходы к вопросу зарождения и становления общественного воспитания в Украине. На основе анализа исторических публикаций и архивных документов определены пути развития общественного дошкольного образования и доказано, что средина ХІХ в. – 1917 г. является периодом зарождения дошкольного воспитания и появления первых общественных заведений для различных слоев населения по инициативе и на деньги частных лиц и педагогических обществ. Первые детские сады возникли в 60-х годах ХІХ в. по инициативе частных лиц, благотворительных и филантропических организаций. В это время был заложен фундамент успешной деятельности государственной системы общественного дошкольного образования.The article reveals historical approaches to the matter of initiation and formation of public education in Ukraine. On the basis of analysis of historical publications and archival documents the ways of development of pre-school education have been presented. It has been proved that the period starting from the middle of XIX c. to 1917 (XX c.) is the time of initiation of pre-school education and establishment of first public institutions for children. It is characterized by opening public kindergartens for different social strata at the initiative and cost of individuals as well as educational societies. First kindergartens emerged in the 60th of XIX c. upon the initiative of individuals, charity and philanthropic organizations. During that period the foundation for successful activity of state system of public pre-school education was being laid.
Попередній перегляд:   Завантажити - 281.568 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
10.

Пісоцька Л. С. 
Організаційно-технологічні зміни у підходах до управління розвитком дошкільної освіти [Електронний ресурс] / Л. С. Пісоцька // Педагогічний дискурс. - 2007. - Вип. 2. - С. 122-126. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2007_2_28
Попередній перегляд:   Завантажити - 238.066 Kb    Зміст випуску     Цитування
11.

Пісоцька Л. С. 
Організація системи маркетингу навчально-виховних послуг ДНЗ та управління нею [Електронний ресурс] / Л. С. Пісоцька // Педагогічний дискурс. - 2008. - Вип. 3. - С. 153-157. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2008_3_35
Попередній перегляд:   Завантажити - 305.63 Kb    Зміст випуску     Цитування
12.

Пісоцька Л. С. 
Розвиток управління дошкільною освітою в Україні у 70-80 рр. ХХ ст [Електронний ресурс] / Л. С. Пісоцька // Педагогічний дискурс. - 2008. - Вип. 4. - С. 122-125. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2008_4_29
Попередній перегляд:   Завантажити - 205.973 Kb    Зміст випуску     Цитування
13.

Пісоцька Л. С. 
Організація системи управління в контексті розвитку дошкільної освіти [Електронний ресурс] / Л. С. Пісоцька // Педагогічний дискурс. - 2010. - Вип. 8. - С. 180-184. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2010_8_46
Попередній перегляд:   Завантажити - 244.781 Kb    Зміст випуску     Цитування
14.

Пісоцька Л. С. 
Управління дошкільним навчальним закладом крізь призму ідей В. О. Сухомлинського [Електронний ресурс] / Л. С. Пісоцька // Педагогічний дискурс. - 2011. - Вип. 10. - С. 413-416. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2011_10_102
Розкрито основні ідеї В. О. Сухомлинського як керівника навчального закладу в контексті управління дошкільним навчальним закладом.Раскрыты основные идеи В. А. Сухомлинского как руководителя учебного заведения в контексте управления дошкольным учебным заведением.The main ideas of V. O. Sukhomlyns’kyi as a manager of educational establishment in the context of management of pre-school educational establishment have been revealed in the article.
Попередній перегляд:   Завантажити - 238.875 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
15.

Казакова Н. В. 
Реалізація принципів педагогічної моралі у професійній діяльності педагога [Електронний ресурс] / Н. В. Казакова, Л. С. Пісоцька // Педагогічний дискурс. - 2012. - Вип. 13. - С. 130-134. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/0peddysk_2012_13_31
Розкрито принципи педагогічної моралі у діяльності педагога: педагогічного гуманізму, педагогічного оптимізму, колективізму, громадянськості та патріотизму. Висвітлено основні підходи щодо реалізації цих принципів у професійній діяльності педагога.Раскрыты принципы педагогической морали деятельности педагога: педагогического гуманизма, педагогического оптимизма, колективизма, гражданственности и патриотизма. Аргументировано основные подходы реализации этих принципов в профессиональной деятельности педагога.The article reveals the main principles of pedagogical morality in teacher’s activity: pedagogical humanism, pedagogical optimism, collectivism, civicism and petriotism. The content of the article elucidates the main ways of realization of these principles in teacher’s professional activity.
Попередній перегляд:   Завантажити - 252.538 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
16.

Пісоцька Л. А. 
Кірліан-діагностика в практичній охороні здоров’я [Електронний ресурс] / Л. А. Пісоцька, О. В. Лелека, О. Ю. Науменко, Л. В. Ковальчук, Н. О. Баранова // Вісник проблем біології і медицини. - 2014. - Вип. 3(1). - С. 276-279. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vpbm_2014_3(1)__61
Попередній перегляд:   Завантажити - 2.397 Mb    Зміст випуску     Цитування
17.

Полєшко В. Ю. 
Інфекційний езофагіт у хворих з імунодефіцитними станами [Електронний ресурс] / В. Ю. Полєшко, І. В. Ілінчук, І. В. Євстігнєєв, Л. А. Пісоцька, К. В. Полєшко // Вісник проблем біології і медицини. - 2013. - Вип. 3(1). - С. 171-174. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vpbm_2013_3(1)__39
Попередній перегляд:   Завантажити - 124.172 Kb    Зміст випуску     Цитування
18.

Пісоцька Л. А. 
Можливості використання кірліанграфії для до нозологічної діагностики патології щитоподібної залози [Електронний ресурс] / Л. А. Пісоцька, О. А. Кулькіна, Т. О. Абаянцева, О. Я. Голеомбіовська, Л. А. Дудіна // Вісник проблем біології і медицини. - 2010. - Вип. 2. - С. 118-122. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vpbm_2010_2_29
Попередній перегляд:   Завантажити - 395.786 Kb    Зміст випуску     Цитування
19.

Пісоцька Л. А. 
Біоенергетичні методи дослідження як здоров’язберігаючі нанотехнології в педагогічному процесі [Електронний ресурс] / Л. А. Пісоцька, Т. В. Лакіза, Ю. О. Лоян, Л. В. Фадєєва, Н. Г. Кучук // Системи обробки інформації. - 2013. - Вип. 6. - С. 277-280. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/soi_2013_6_57
Розглянуто можливості використання в педагогічному процесі методів біоінформаційної медицини для визначення психофізіологічних особливостей учнів групи для подальшого оптимального вибору методів викладання. Показано, що метод кірліанографічного дослідження випромінювань пальців людини співвідноситься з показниками замірів біоенергетичної активності біологічно активних точок. Визначено, що кірліанографія має перевагу перед іншими біоенергоінформаційними методами дослідження для використання в педагогічному процесі, а його застосування на кольоровій плівці дозволяє визначити пріоритетні природні здібності слухача, що доцільно в процесі виховання та навчання в світі сучасної їх гуманізації.
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.059 Mb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
20.

Пісоцька Л. М. 
Зміст трудового виховання дітей старшого дошкільного віку [Електронний ресурс] / Л. М. Пісоцька // Наукові записки [Ніжинського державного університету ім. Миколи Гоголя]. Сер. : Психолого-педагогічні науки. - 2013. - № 5. - С. 185-190. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzspp_2013_5_34
Попередній перегляд:   Завантажити - 219.286 Kb    Зміст випуску     Цитування
...
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського